28 Ocak 2013 Pazartesi

Selahattin' in Kılıçı

oyuncaklar
Selahattin adlı çizgi filmden sonra Selahattin' in Kılıcı adını alan bu kılıç tam olarak bize nerden geldi, nasıl geldi hatırlamıyorum. Televizyonda Selahattin çıktıktan sonra hemen bu kılıç ele geçirilir ve ortalıkta "-Selahattin' nin Kılıcı" diye dolaşılır. Babaya bu kılıçla girişilir.

kılıç oyuncaklar, oyuncak kılıçlar
Neyseki bu aralar Selahattin' i pek görmüyorum televizyonda da biraz rahatladık. Çünkü çok yorulmuştum yaralanmaktan ve ölmekten. Ara sıra ortaya çıksada sadece elde dolaştırılıyor. Pek fazla sağa sola sallanmıyor. Bu sayede bizde pacayı yırtıyoruz:)
kılıçlar, sesli oyuncaklar
Kılıçımız uzun zamandır bizimle. Sesli ve ışıklı olan kılıçın ses ve ışık çıkardığını hatırlamıyorum. Dediğim gibi nerden geldi, nasıl geldi hatırlamıyorum.
ışıklı oyuncaklar, yusuf

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Hakkında

Ebu Yusuf
İstanbul, Türkiye
Yusuf 3,5 yaşında bir çocuk. Düz duvara tırmanan cinsten. Düşmeyi çok seviyor. O yüzden düşünce ağlamıyor sızlanmıyor. Kumral tenli, yakışıklı ve kirpikleri gökyüzüne değiyor. Sütü çok...DEVAMINI OKU
Profilimin tamamını görüntüle